Post by emovevitab on Feb 20, 2022 8:19:56 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Hill Climb Racing 2 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Hill Climb Racing 2 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ modaa monia kolikoita ▞▞▞
▞▞▞ Hill Climb Racing 2 2022 version ▞▞▞
Se on erittäin hyvä peli, koska tietoni ovat loppuneet, olen kyllästynyt. Pelasin tätä peliä, olin todella jännittävä. Se on erittäin hyvä peli
paras kiva super paras
Offline-tilassa
J juu.vj.
Misää mun rahat
Jos voitamme liian nopeasti, tämä peli saa meidät pelaamaan kovien pelaajien kanssa eikä anna meidän voittaa tarkoituksella. Joten tämä peli on yksi tähti minun puoleltani.
tämä on mukava ajopeli🔥👌🏻🤓
Se oli ainoa peli, jota pelasin ja rakastin sitä. Sitten yllättäen minut bannataan ja tilini suljetaan huijaamisen/sääntöjen rikkomisen vuoksi ilman selitystä. Saat vain automaattisen vastauksen lähetetyistä sähköposteista. Ei hyvä. Olen hyvin pettynyt, jos olisin käyttänyt paljon rahaa päästäkseni sinne, missä olin! Kiitos hcr En ole tehnyt mitään väärää enkä minulla ole mahdollisuutta puolustaa itseäni.
Virus? Avast pelin tulee haitallinen tiedosto ja hoiton viruksen. Joten avast suositteli poistamaan. Ensimmäinen kerta kun avast ilmoittaa mistään seovelluksesta, kerta se ensimmäinenkin.. hyi!
iha mukava peli
Hill Climb Racing 2 Rennsport hjdb
Ihan ok mutta vähän kyllästyttävä
ihan ok
Usein en saa hierontaa, kun joku liittyy tai lähtenyt tiimiin tekee jotain. Poista Coleaderin potkuvoima
hyvä peli 5/5
tämä on hyvä peli
Muuta hahmojen kasvojen leikkausta.. Ne ovat liian rumia ja tylsiä ilmeitä.. Ei oikeastaan mitään ilmettä.. Ota siis mukaan hyviä hahmoja
Aivan liian paljon mainoksia, pelifiilikseen ei pääse koskaan. Ei palkitse ajamisesta, vaan siitä saa arkkuja, ihan hölmöä. Käytännössä pakollisen Cupin vaikeustaso on tehty sylilapsille. Hyvänä voi mainita alkuperäisen pelin voi tuntea välillä on olemassa jossain paranneltuna.
Ehdottomasti yksi parhaista Android-peleistä, joita olen koskaan pelannut. Olen pelannut tätä peliä viimeiset 3 vuotta ja upotin tunteja tähän peliin. Pelin sijoittuminen on helpompaa platinaan asti, sen jälkeen se on haastavaa. Legendary on paikka, jossa voit kokea todellisen mäkikiipeilykilpailun 2. Peli on parantunut paljon julkaisunsa jälkeen ja se on ehdottomasti pelaamisen arvoinen
Pidän vain tämän pelin konseptista, vaikka asioiden päivittäminen vie aikaa, se on silti todella hyvä peli.
Parempi ku brawl stars siis paljon pikku veli väittää et brawli on parempi
Auto Brawl Chess रणनीति lagn
En tiedä miksi ..Peli vaatii internetin..Pelattaessa kohtaamme myös mainoksia..pahin...Tarvitsemme offline-tilassa...ja tarvitsemme lisää pelejä
Tämä on naurettavaa. Viimeisen 3 päivän aikana en ole pystynyt pelaamaan peliä. Se kertoo aina, että palvelinta huolletaan. Millainen huolto vaatii yli 24 tuntia? Korjaa ongelma ja aloita peli mahdollisimman pian. 😡😡😡😡😡
Hauska tosiasia: jos yhdistät Google Play -palvelusi, se korvaa kaiken tekemäsi. Joten vuodet ja vuodet ja vuodet ja vuodet ja vuodet ovat poissa hetkessä. Tätä ei myöskään tapahdu varoitusta, eikä yhteyden katkaiseminen myöskään palauta paikallisia tietoja. Vain poissa, näennäisesti ikuisesti. Ja nyt olen lopettanut tämän pelin ikuisesti. Älä myöskään käytä rahaa tähän peliin, sekin on poissa ikuisesti.
Hill Climb Racing 2 Lenktynės ift
Rakastan peliä, mutta joka kerta kun haluan mennä johonkin muualle tietokoneellani, se välkkyy kuin valo syttyy ja sammuu. Mutta se on hyvä peli. Tule mukaan AlphaFire-ryhmääni.
En pysty päivittämään peliä ja oon Diamond 3😡😡😡😡🤬😡🤬😡🤬😡🤬😡🤬😡🤬
Mainoksia on liikaa. Useita mainoksia EI VOI sulkea ja pelin sumu käynnistää uudelleen!
Rakastan sitä. (Pintrest-mainos on tuska, koska se ei sulkeudu, ellei sulje HC2-sovellusta)
Tämä peli on hämmästyttävä ja pidin siitä eniten, mutta annan sille 4 tähteä, koska se aiheuttaa joskus palvelinongelmia, ole hyvä ja hallitse se ja annan sitten 5 🌟
Surkea peli jossa ei mitään logiikkaa hahmolee itestään ilman osumia👎
Tämä peli on niin mahtava, koska voit ostaa minkä tahansa auton päästäksesi tasolle, sillä ei ole väliä millä tasolla olet jos olet legendaarinen, voit tehdä mitä haluat osat ovat mahtavia voit valita minkä tahansa osan jokin osa, joka auttaa olet osa kilpailua jossain osassa seikkailuamme voit nähdä muiden ihmisten ennätyksen, jotta voit nähdä kuinka he tekevät sen, voit myös päivittää autosi milloin se on niin hyvä, että tapahtuma on niin hyvä, jotkut hullut käytät oma auto ja jotkut vaativat
Voi olla hauskaa, mutta voi myös olla raivostuttavan epäjohdonmukaista autojen käyttäytymisessä. Kutsu peli "Hill Climb" ja täytä se sitten autoilla, jotka eivät pysty kiipeämään mäkeä, koska ne vain käännävät ympäri? Myös turhauttavaa, että ne julkaisevat haastetapahtumia, jotka sopivat selvästi parhaiten tiettyihin ajoneuvoihin
Erittäin pitkät mainokset (30 sekuntia lähes 75 % mainoksista), ajoneuvo on poissa näytöstä joissakin tapahtumissa, kuten hyppyissä avaruuden läpi, joten et voi käsitellä sitä oikein. [01. elo21 En saanut palkintoa The Climb Canyon League -kauden 3 päättymisen jälkeen. Siksi miinus 1 tähti. - 11. elokuuta 21 ongelma ratkaistu. Plus 2 tähteä]. 21.11.21 En saanut yhtään palkintoa joukkuetapahtuman päätyttyä. Miinus tähdet taas.
Mainoksia joutuu katsomaan pitkään, vaikka peliin on laittanut reilusti euroja. Joko pronssiarkkujen "ilmainen" avaaminen tai sitten satunnaisesti tuleva lahjapaketti avaa mainosvideon. Maksaneilta pelaajilta voisi ottaa mainokset kokonaan pois tai sitten muuttaa pelin ekonomiaa tuntuvalla kädellä. Nyt rahansaanti noja täysin arkkujen avaamiseen. Lisäksi bugeja tuntuu vielä aika reilusti. Välillä kuski putoa kesken kisan pois kyydistä. Tämä asia sekä cup että seikkailu modeissa kaikissa karttapohjissa. Lisäksi erityisen cupeissa ärsyttävänä "ominaisuutena" on näkymättömät kuopat, käytännössä vauhti tökkää kuin seinään. Ja nämä ovat tasaisella kohdalla rataa, sitten yleensä ilmalennon jälkeen. Joskus myös ylämäen juurella. Eniten törmää Superdieselillä. Ja vähän Green Cupissa on Dailymitaleja kerätessä bugi ei mitalia saa, jos maalilinjan ylirtää liian korkealla ilmassa. Patch not vastaavat myös mukavaa saada pelaajien tietoon. Selvästi tilaas ymmärrystä, että Sportcarin mekaniikkaa oli jotenkin muutettu eli "nerfattu". Tietyistä hypyistä ei enää autolla pääse yli ja vanhat rataennätykset, jotka on autolla tehty pelin alkuvaiheessa, eivät parannu vaikka auto on nykyisellään maksimitasolla. Tästä ei ollut suoraa mainintaa patch notesissa. Näistä syistä laskin arvioini neljästä tähdestä kahteen tähteen. Todella ärsyttävää tukea rahallisesti peliä. Harmi, että rahat on jo menetetty.
Huono peli
Matchmaking on perseestä, ja heidän on korjattava palvelimensa, pelaaminen tuntuu työltä, etkä edes saa palkintoja, kun heidän palvelimensa siirtää sinut offline-tilaan.
Loistava peli, mutta joitain invasiivisimpia mainoksia ja jatkuvaa ilman mahdollisuutta sulkea, kun mainokset ovat valmiit, jolloin ei tarvitse sulkea sovellusta ja yrittää uudelleen
Hill Climb Racing 2 Sacīkstes shhm
Hill Climb Racing 2 Перегони rhye
Ihan kiva peli
Rakastan todella tätä peliä, tämä on suosikkipelini, mutta toivon, että voit keskustella tässä pelissä ja peli tarvitsee enemmän ajoneuvoja ja tarvitsee tiloja